فول آلبوم بهنام صفوی


آلبوم آرامش

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

آرامش

 

 

 

Mp3 – 320

 

دلتنگم

 

دست خودم نیست

 

کاش خدا منو ببینه

 

آرامش

 

چه بی اندازه می خوامت

 

عشق بی نظیر

 

خاطره های قدیم

 

باور

 

پشیمونم

 

 

 

آلبوم بگو دوستم داری

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

بگو دوستم داری

 

 

 

Mp3 – 320

 

بهونه

 

خورشید روز

 

پس کوچه

 

آشنا

 

خسته

 

بگو دوستم داری

 

خواهش

 

من و تو

 

ماه من

 

خورشید روز (Instrumental)

 

 

 

آلبوم عشق من باش

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

عشق من باش

 

 

 

Mp3 – 320

 

عشق من باش

 

خسته شدم

 

غرور

 

تمنا

 

رفیق نیمه راه

 

بی تو امشب

 

تبریک

 

بی قرار

 

دلخسته

 

 

 

آلبوم فوق العاده

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

فوق العاده

 

 

 

Mp3 – 128

 

فوق العاده

 

خاطره

 

اولین قرار

 

فهمید

 

آشتی

 

بگو آره

 

رفیقم باش

 

یادته

 

چند بار عاشق شدی

 

سوء تفاهم

 

چقد خوبه

 

 

 

تک آهنگ ها

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

تک آهنگ ها

 

 

 

Mp3 – 320

 

تو نزدیکی (به همراه علی اصحابی و فرزاد فرزین)

 

چقدر خوبه

 

اخراجی ها

 

نازتو من نمی خرم

 

همین حوالی

 

طاقت ندارم

 

دیوونه بازی (به همراه شهاب رمضان)

 

 

 

Mp3 – 128

 

محرم اسرار (به همراه شهرام شکوهی)

 

هنوزم عاشقتم (به همراه شهاب رمضان)

 

آرامش

 

بهترین روز خدا

 

احساس عجیب

 

ای جان

 

خاک تب دار

 

نامه عشق

 

نازتو من نمی خرم ۲

 

سوال

 

تبریک (رمیکس)

 

وقتی تو باشی

 

تیتراژ بهار آمد (به همراه فرزاد فرزین و علی اصحابی)

 

هنوزم عاشقتم (به همراه شهاب رمضان)

 

سوء تفاهم

 

 

 

دانلود فول آلبوم کامل بهنام صفوی

 

فول آلبوم کامل بهنام صفوی


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: